گروه علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد آباده
گروه علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد آباده

گروه علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد آباده

تجلیل از پژوهشگران واحد آباده

به مناسبت گرامیداشت 25 آذر روز پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تجلیل شد. 

تجلیل از پژوهشگران واحد آباده


به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد آباده به مناسبت 25 آذر روز پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی زارع در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر و به اهمیت تحقیق و پژوهش اشاره و افزود: خداوند بزرگ در قرآن کریم در آیه 6 سوره حجرات بر امر تحقق و پژوهش تأکید نموده که این امر وظیفه ما را سنگین تر می کند و اساتید، کارکنان و دانشجویان می توانند با انجام طرح ها و ارائه مقالات در همایشهای داخلی و خارجی در این امر مهم سهیم باشند.

در ادامه این مراسم آقای مهندس حسین امیرآبادی مدیر پژوهش واحد ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور تمامی حاضرین در جلسه در سخنانی افزود: پیشرفت هر کشوری به تحقیق و پژوهش بستگی دارد و جوانان این مرز و بوم با انجام فعالیتهای هسته ای علم خود  را به رخ جهانیان کشیده اند. آقای امیرآبادی در ادامه سخنان خود گزارشی از روند فعالیتهای پژوهشی انجام گرفته در واحد را سال گذشته بیان و افزود: در سال تحصیلی گذشته تعداد 100 مقاله از گروه های آموزشی مختلف این واحد دانشگاهی در همایشهای مختلف داخلی و خارجی ارائه شده است.

هفته پژوهش

هم چنین در این مراسم دکتر هانیه نوذری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد در سخنان کوتاهی به گوشه ای از فعالیتهای این باشگاه اشاره و از تمامی اساتید و دانشجویان جهت عضویت در باشگاه دعوت به عمل آورد و در پایان این مراسم با اهداء لوح از پژوهشگران برتر در حوزه های مختلف تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد